Standaard tour,toch gelukt om gids kwijt te raken - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Standaard tour,toch gelukt om gids kwijt te raken - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Standaard tour,toch gelukt om gids kwijt te raken

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg

04 November 2018 | Nepal, Kathmandu

Vandaag stond de standaard tour gepland die ik voor Mn trekking niet kon maken. Twee tempels bezoeken en een klooster vlakbij de tempel. De eerste tempel was indrukwekkend. Daar houden ze crematies. Ik ben er al eerder geweest in 2006, maar nu maakt het meer indruk. Daarna gaan we naar mijn favoriete tempel, buddahnath. Prachtig. We bezoeken ook twee kloosters op hetzelfde terrein. Het 1e klooster gaat goed. Bij het tweede klooster ga ik als eerste naar binnen en ik dacht dat de groep mij volgde. Ik kwam ook als eerste uit het klooster en de assistent gids was bij de uitgang. Omdat we meer uitleg zouden krijgen over boeddhisme op het dak van het klooster zijn de assistent gids en ik alvast omhoog gegaan. Omdat de groep er na 10 minuten nog niet was zijn we verder gaan kijken. Blijkbaar hebben we ze gemist want wij zagen niemand dus zijn naar buiten gegaan. De assistent gids werd al wat zenuwachtig want het was voor hem de 1e keer op deze trip. Ik stelde voor dat hij even de gids zou bellen maar hij had geen nummer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 59287

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: