Chili??? - Reisverslag uit Punta Arenas, Chili van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Chili??? - Reisverslag uit Punta Arenas, Chili van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Chili???

Door: Charlotte en Robert

03 December 2005 | Chili, Punta Arenas

Ja we zitten momenteel in Chili! Vanmorgen (in Argentinië)zijn we vertrokken richting Ushuaia. Alleen omdat er nog steeds geen vliegtuigen gaan was onze aansluitende bus volgeboekt. Pas op dinsdag konden we weer verder als we dat wilden! Op dat moment hebben we dus besloten om naar Punta Arenas te gaan. Even de grens over naar Chili. Nou dat pakken ze grondig aan hoor. Je bagage door de scan en tassen doorzoeken. Nou ja, we mochten in ieder geval binnen. Onze eerste indruk van Punta Arenas is goed. Mooie plaats. We blijven hier twee nachten en gaan dan van hier met de bus naar Ushuaia. Daar zijn we dan nog een dag eerder alsdat we gewacht hadden in de overstapplek (Rio Gallegos).
Het reizen is hier wel lastiger dan verwacht. Bussen zitten al vrij vlug vol omdat er haast geen vluchten zijn en hetzelfde geldt voor accomdaties. Maar we hebben altijd nog een plekje gevonden hoor. Over twee dagen zitten we dus als het goed is aan het einde van de wereld. We zullen zien! Onze plannen zullen nog wel eens wijzigen

Chau!!!

• 04 December 2005 - 10:35

Gerben En Maria:

Het zit jullie allemaal niet mee zeg! Maar gelukkig is het wel allemaal mooi en hebben jullie savonds nog onderdak! Vakantie heb je tenslotte voor de lol ;-)
    Hopenlijk is Chili wat aardiger voor julie
    Liefs G en M

• 04 December 2005 - 11:09

Kees Grim:

Hallo R en C, Relax, jullie hebben in nog geen week tijd de halve wereld al over gereisd. Echt een gave website, om te zien waar jullie zitten en te lezen wat jullie beleven. Jullie maken leuke spannende dingen mee. Alleen dat vliegen blijft lastig hè. Geniet er maar erg van zou ik zeggen. Doe ze even de groeten aan het "einde" van de Wereld.

Gr Kees en Jacqueline

• 04 December 2005 - 11:54

Pa En Ma:

Jammer van de walvissen. Het zit in het begin van de reis niet mee. Gelukkig hebben jullie hééééél lang vakantie, zodat je toch nog veel mooie dingen zullen zien. Met het thuisfront is alles goed.

• 04 December 2005 - 12:39

Esther:

Wat leuk dat jullie nu al in 'mijn' landje zijn aanbeland! Als ik lees dat jullie in Punta Arenas zijn wil ik daar ook meteen weer naar toe, de omgeving is zo mooi daar! Gaan jullie na Ushuaia naar Torres del Paine? Of eerst nog rondreizen in Argentinie?

Groetjes Esther

• 04 December 2005 - 15:58

Joyce:

Hee luitjes,

Leuk hoor dat jullie ons hebben meegenomen op de maillist! Erg leuk om op de hoogte te blijven. De kaart van ons om jullie een goede reis te wensen was denk ik op manadag bezorgd en dus net te laat waarschijnlijk. ik hoop dat de rest van jullie reis wat voorspoediger zal gaan verlopen, maar even goed zullen jullie wel vollop genieten.
    Heel veel plezier nog!
    Liefs Joyce

• 04 December 2005 - 18:21

Kathy:

Ha

Ik vond Punta Arenas ook een mooie plaats. Er is een hele goeie Italiaan, waar je prima kunt eten voor een beetje. Staat in de Lonely Planet en allerlei andere reisgidsen.
    Heet La Luna.Een aanrader!
    Zit aan de O'Higgens"weg" nr. 974 in het centrum, richting haven en vlak na het plein.

Groet

Kathy

• 05 December 2005 - 17:09

Addy:

Nu ben je in Chili maar mag je er ook uit? Het is in ieder geval een afwisselend avontuur. Groetjes van Addy, Sjaak, Niek en Rik

• 05 December 2005 - 21:19

Mauricio En Miranda:

Misschien is het allemaal nog niet zo gegaan als gewenst, het is wel geweldig dat jullie nu daar zijn en toch genieten , ondanks een ander begin. ben erg benieuwd hoe het voelt om aan het eind van de wereld te zijn??
    Veel plezier!
    Mauricio en Miranda

• 07 December 2005 - 08:26

Jantine, Huib En Xam:

Klinkt echt weer als een charlotte-verhaal! T zal waarschijnlijk dus ook allemaal wel goed gaan...... Groetjes van ons

• 08 December 2005 - 15:15

Babs:

Ha Charlotte en Robert,
    Het is alweer een bijzondere reis he? Hopelijk gaat alles nog steeds naar wens en zien jullie allerlei mooie dingen en dieren!
    We hebben een boek aangelegd met jullie berichten erin voor alle belangstellenden op de afdeling.

Veel plezier,

Groeten, Babs.