Dingboche, acclimatiseren - Reisverslag uit Dingboche, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Dingboche, acclimatiseren - Reisverslag uit Dingboche, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Dingboche, acclimatiseren

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2018 | Nepal, Dingboche

Ik heb voor t eerst goed geslapen. Heerlijk, maar.... al wel een paar dagen diaree. Niet vreselijk (ik hoef niet te rennen ofzo) maar wel irritant. Ik heb in namche al medicijnen gekocht (ik lijk wel een beginneling want die ben ik dus vergeten mee te nemen uit nl

  • 02 November 2018 - 06:20

    JanKnipmeyer :

    Charlotte fijn om wat van je te horen. Zelfs tijdens mijn vakantie hou ik je in de gaten. Wat een prachtige foto´s heb je ons doorgestuurd en wat een bikkel ben je toch. Je mag trots zijn op deze prachtige uitdaging en toch dit je heb volbracht en nog aan het volbrengen bent. Kom veilig thuis.

    Kus Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 59296

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: