Kalapatar en dingboche - Reisverslag uit Goraksep, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Kalapatar en dingboche - Reisverslag uit Goraksep, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Kalapatar en dingboche

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg

26 Oktober 2018 | Nepal, Goraksep

Om 6 uur starten we met de trekking naar de top van kalapathar. Omdat de meeste mensen al om 4:30 zijn begonnen aan hun klim dacht ik dat wij misschien te last zouden zijn voor t mooie uitzicht vanaf de top maar niets bleek minder waar...
De top van kalapathar ligt op 5560 meter. Spannend want zo hoog ben ik nog nooit geweest. We zijn net onderweg als we veel gekraak en lawaai horen. Lawines op de nuptse een berg aan de overkant van kalapathar. De 1e keer schrik je een beetje maar daarna ben je snel gewend aan het geluid. De klim naar de top is pittig. Net als ik denk dat we er zijn blijkt het punt dat ik in gedachte had niet de top te zijn (shit). Maar goed gewoon door gaan, stap voor stap. Het helpt dat je anderen ook ziet worstelen (maar die willen island peak niet beklimmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 59296

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: