Island peak basecamp - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Island peak basecamp - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Island peak basecamp

Door: Charlotte

27 Oktober 2018 | Nepal, Kathmandu

Ik merk dat ik nog erg moe ben van de lange dag gisteren dus we lopen rustig. De bedoeling was om te lunchen in basecamp maar omdat we iets langzamer gaan lunchen we onderweg op een prachtige locatie. Zeker geen straf. Hier kan ik ook een laatste berichtje sturen aan Robert want vanaf nu is er enkel nog contact mogelijk via een satelliettelefoon. Na 3 uur lopen zien we eindelijk basecamp in de verte. We komen een Australische teen die als het goed is die nacht island peak heeft beklimmen. Ze is niet happy. Blijkt dat ze de top niet heeft gehaald en ze is super teleurgesteld. Ik neem me voor iig te genieten ook als ik de top niet haal. Basecamp is gaaf. Precies wat je verwacht. Kleine gele tenten om in te slapen (of kou te leiden

• 02 November 2018 - 12:37

Bep:

Hallo.

Knap hoor. Je zal de top best wel bereiken, denk ik.
    SUCCES!!