Goed aangekomen in Kathmandu! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Goed aangekomen in Kathmandu! - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen in Kathmandu!

Door: Charlotte

16 Oktober 2018 | Nepal, Kathmandu

Hier al een eerste berichtje vanuit Kathmandu. Na een goede vlucht leek de start niet zo super. Eenmaal aangekomen in Kathmandu zag het er naar uit het dat mijn bagage niet aangekomen was. Na lang wachten was de band leeg en mijn rugzak nergens te bekennen. Helaas sprak niemand van het luchthavenpersoneel Engels. Gelukkig was ook de bagage van een meneer waar ik naast zat in het vliegtuig (een Nepalees) kwijt. Hij is eea gaan uitzoeken en het bleek dat we voor niets zo lang hadden gewacht. Onze bagage stond naast de band in een hoek voor de een of andere reden. Nou ja gelukkig terecht en ik kon op weg naar Kathmandu. Prima hotel met (hoera) een warme douche. Wel vlekken op de lakens dus ik ga gelijk Mn speciale lakenzak proberen vannacht

• 16 Oktober 2018 - 06:21

Mireille :

Whaaaah je bent er !!! Zo tof dat je een verslag bij houdt ... ik ga je volgen !
    Be safe en geniet !!!

• 16 Oktober 2018 - 06:30

Jantine:

De vlucht zou toch t ergste van je reis zijn? Nou als dit dan alles is, komt t helemaal goed! Geniet!

• 16 Oktober 2018 - 07:07

Bregje:

Hey wereldreizigers,

Wat gaaf dat jullie zijn begonnen aan jullie mooie reis! Beetje minder van je rugzak, maar zal vast goed komen. Het avontuur is begonnen! Heel veel plezier samen! Leuk dat we jullie zo kunnen volgen!
    X Bregje

• 16 Oktober 2018 - 09:38

Mero Naam Jacky Ho:

Namastē ra manamōhaka sundara nēpālamā svāgata cha

heyyyyy Roberto en Charlotte,
    lekker weer terug in dat prachtige Nepal,en nu al weer in DUSTYMANDU,haha.
    Mochten jullie tijd hebben ,jullie zijn van harte welkom in Kirtipur,effe lekker een bakkie doen bij Sharmila en Prahlad,zullen ze leuk vinden.Zoek niet naar het oude huis,dat is afgebroken en er staat inmiddels een nieuw huis
    Veel plezier en we horen het wel.
    Groeten,
    Ko

• 16 Oktober 2018 - 10:15

Ingrid:

Wat een avontuur! Geniet er van :-) Ik ga je volgen! XxX

• 16 Oktober 2018 - 13:39

Danielle:

Heel leuk dat we je kunnen volgen! Alhoewel je tijdens de trekking waarschijnlijk ook niet vaak internet zal hebben :-s Zet hem op, toi toi toi en geniet vooral! Liefs Daan

• 16 Oktober 2018 - 13:51

Lisette:

Heel veel succes en geniet van het mooie avontuur! Groetjes Jan en Lisette

• 16 Oktober 2018 - 13:56

Noor:

Mooi. Wordt jouw geduld ook direct uitgetest. Wat bof je toch met die vent van jou, dat ie je dit gunt.

Enjoy the trip

• 16 Oktober 2018 - 17:06

Jose:

Heel veel succes en plezier.
    Groetjes Karel en Jose

• 16 Oktober 2018 - 18:07

Bep Williger:

Wens je je een hele fijne tocht. Ga er van genieten
    Groetjes, Bob en Bep