Dromen we??? - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Dromen we??? - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Dromen we???

Door: Charlotte en Robert

28 Januari 2006 | Chili, Puerto Montt

Nee we dromen niet, maar we kunnen het nu zelf haast niet meer geloven! We zijn gisteren vertrokken met een ´beun de haas´ vliegmaatschappij (Robert´s woorden over Aerolinas del Sur) naar Santiago vanaf Antofagasta. Nou dat was echt een perfecte vlucht en precies op tijd. Eenmaal in Santiago ook nog alles onder controle. Vlucht met Lan (een toch wel vooraanstaande maatschappij) vertrok redelijk op tijd. We hadden nog twee tussenstops onder andere in Temuco. Wat denk je?! Vliegtuig kapot. Iets met de motor, iedereen eruit en na drie kwartier meer bericht. Nou dat werd uiteindelijk na twee uur! Eerst wilden ze ons in een ander vliegtuig stoppen dat eigenlijk naar Santiago moest maar dat vliegtuig was ook kapot. Alleen wij moesten hoe dan ook in Punta Arenas komen want daar vertrekt de vlucht naar Islas Malvinas. Het zal toch niet!? Nou de vlucht naar Punta Arenas was inmiddels gecanceld. Maar wij zijn niet meer voor 1 gat te vangen. We hadden gezien dat we met de auto nog in Puerto Montt konden komen en dat het vliegtuig naar Islas Malvinas, voordat het in Punta Arenas aankomt, daar een tussenstop maakt. Even alles geregeld met LAn (die vonden het heel vindingrijk en wilden meewerken, dat was ze geraden ook!) vliegtickets omgeboekt. Vannacht met een busje vertrokken naar Puerto Montt en in een zeer luxe hotel geslapen (jammer dat we maar vier uurtjes hadden). Daar zitten we nu. Gratis internet en te wachten totdat we naar het vliegveld worden gebracht. Als dat al geregeld is?! Maar we zijn niet meer zo moeilijk dan regelen we het zelf en declareren bij Lan. Komt helemaal goed, hopen we. Zo nu maar eens gaan kijken waar die taxi blijft en hopelijk volgende week een bericht dat we op de Falklands zijn aangekomen. Je kunt het toch gewoon niet meer geloven?!

• 28 Januari 2006 - 11:12

Lotjespapa:

Is het geen idee om straks zelf een reisbureautje te beginnen. Je raatk er aardig bedreven in.

• 28 Januari 2006 - 11:25

G&M:

Jullie moeten het maar zo zien: het houdt jullie scherp: anders werd het zo`n duffe vakantie... hi hi! Nu is er tenminste wat te beleven....

Misschien een idee om een boekje van jullie verhalen te maken als jullie weer thuis zijn?!
    Hier alles goed, we duimen voor de Falklands voor jullie! Ondertussen zullen wij (TJOBA) Swift even op een nederlaag trakteren.... wordt vervolgd.
    Liefs G&M

• 28 Januari 2006 - 12:43

Addy:

Met al die vertraging en dat geregel moet je wel 3 maanden weg, anders heb je de helft nog niet gezien. Lot, zet je tanden er maar in en..... altijd blijven lachen.

• 29 Januari 2006 - 15:09

Kathy:

Prachtige foto's!
    Er wordt in ieder geval wel wat gevraagd van je creativiteit als het reizen niet zo vlekkeloos gaat. En..inderdaad, als je nog eens wat anders wil, omscholen hoeven jullie niet meer; je kunt zo terecht bij de avontuurlijke reisorganisaties!
    Goetjes en veel plezier op de Zuidamerikaanse eilanden van Great Britain.

• 29 Januari 2006 - 17:07

Marielle&Wouter:

Nou hopen dat het goed is gekomen! jullie maken in ieder geval van alles mee! Maar er zijn wel hele mooie foto's gemaakt! super! liefs Marielle&Wouter

• 29 Januari 2006 - 18:27

Miranda En Mauricio:

Het klinkt allemaal zo bekend. Hoe lastig het soms ook kan zijn, het begint bij ons af en toe wel te kriebelen als we dit allemaal zo lezen. We zijn erg benieuwd naar jullie Falklandverhalen....

• 30 Januari 2006 - 09:14

Arno,Nelly En Tyrza:

Tja, wat zullen we hier op zeggen???!! Het blijft gewoon 1 groot avontuur!! dat niet alles zo gaat als je zou willen is alleen maar erg spannend en afwisselend toch?? lijkt ons niet altijd leuk hoor maar ja...oja effe een leuk bericht, bij pieter en liselot is er vannacht een jongetje geboren: milan! alles goed! Nog heel veel plezier en we duimen voor jullie dat alles nu wel weer gaat zo als gepland. Kusjes

• 01 Februari 2006 - 17:46

Marion:

He zus,
    Help mij eens even! Als je zou mogen kiezen tussen 5 weken reizen in Australië, Canada of toeren door Europa wat zou je dan doen? Ik kom er echt niet uit!
    Hoor t wel! Veel plezier op de Falklands!Zal vast weer prachtig zijn. Maak maar veel foto's zodat jullie ons nog jaloerser kunnen maken!
    Dikke kus van je zusje