Bergbeklimmen in Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Bergbeklimmen in Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Bergbeklimmen in Nepal

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg

02 Oktober 2018 | Nepal, Kathmandu

Over 2 weken is het zo ver en start mijn trekking in de Himalaya. Welke route het wordt, of en hoe vaak ik berichten kan en wil plaatsen? Geen idee maar ik hoop in ieder geval op een prachtige reis!

  • 02 Oktober 2018 - 11:18

    Marion:

    Stoere zus!

  • 02 Oktober 2018 - 11:15

    Kathy Verbiest :

    Super leuk, dat je weer gaat reizen, Charlotte! Ik lees graag je reisverhalen. Alvast een goede reis naar Nepal gewenst. Groetjes Kathy.

  • 02 Oktober 2018 - 13:25

    Esther:

    Charlotte, je bent een held! (nu al). Leuk om je verhalen te volgen. ;)

  • 02 Oktober 2018 - 13:30

    Leny Ton:

    Charlotte ik vind het heel leuk om je te volgen. Heel veel succes en geniet ervan

  • 02 Oktober 2018 - 18:22

    Henny:

    Ik gun je het van harte. Al vind ik het wel erg spannend

  • 07 Oktober 2018 - 18:51

    Papa Paul:

    Heel veel sterkte, rustig blijven ademhalen en zorgen, dat je met een foto van een sneeuwluipaard thuiskomt. Zwaai even als je op de Highlandpeak staat!

  • 11 Oktober 2018 - 18:02

    Monique :

    Ik had zó graag erbij geweest... Ik houd je aan je uitspraak "volgende keer samen" :-)
    Veel plezier en houd ons op de hoogte!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 59295

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: