Yes alsnog aangekomen in lukla - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Yes alsnog aangekomen in lukla - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Yes alsnog aangekomen in lukla

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2018 | Nepal, Kathmandu




Joehoe, in lukla! Eindelijk 17 oktober 2018
Joehoe, in lukla! Eindelijk
Vandaag was een avontuur! Om 4:30 vertrok ik naar de luchthaven. Inchecken verliep erg soepel. Ik moest wel wat bagage achter laten in het hotel want ik had teveel mee. Maar goed, als ik stink hebben alleen de sherpa en de gids er last van

  • 18 Oktober 2018 - 07:13

    Danielle:

    Spannend! Jij ruikt toch altijd naar bloemetjes? ;-) Veel succes! Liefs Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 59294

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: