Trek naar portse - Reisverslag uit Nāmche Bāzār, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Trek naar portse - Reisverslag uit Nāmche Bāzār, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Trek naar portse

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg

21 Oktober 2018 | Nepal, Nāmche Bāzār

Inmiddels ben ik al bijna aan het einde van mijn trekking maar omdat ik geen internet had (wel een speciale kaart maar ik wist niet hoe lang die zou werken dus die heb ik alleen gebruikt om Robert op de hoogte te houden van waar ik was) heb ik geen verslagen gemaakt. Wel aantekeningen dus de verslagen maak ik nu alsnog... ik zal het min of meer dag voor dag doen zodat jullie toch nog kunnen lezen wat ik heb beleefd (zo lang Mn batterij voldoende vol blijft...). Het blijft behelpen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 59296

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: