Onverwachte start en fantastich Himalaya panorama - Reisverslag uit Nāmche Bāzār, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu Onverwachte start en fantastich Himalaya panorama - Reisverslag uit Nāmche Bāzār, Nepal van robertencharlotte - WaarBenJij.nu

Onverwachte start en fantastich Himalaya panorama

Door: Charlotte

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2018 | Nepal, Nāmche Bāzār

Vandaag begon een beetje vreemd. Normaal is de gids er al bij het ontbijt maar vandaag niet. Ik dacht misschien verslapen ofzo. Er zitten nog twee Canadezen, die ook trekken met dezelfde company als ik, dus hun gids regelde mijn ontbijt. Na een half uur leek het mij goed om mijn gids te gaan zoeken dus ik vroeg aan de andere gids of ik mijn gids even wakker moest maken. Wat bleek? S avonds laat (de avond ervoor) is mijn gids met de helicopter naar Kathmandu gevlogen met een zieke trekker. Ok. Blijkbaar niet logisch om dat even te melden

  • 20 Oktober 2018 - 13:19

    Noor:

    Hij is ws gewoon voor je op de loop gegaan...
    Als ie dat straks ook flikt als je hoog op die gletsjer zit...

  • 21 Oktober 2018 - 07:57

    Chantal :

    ik kan niet wachten op de foto´s!
    Geniet ervan

  • 21 Oktober 2018 - 19:57

    Ingrid:

    Machtig mooi om jou te zien op een van de meest prachtige stuk op de wereld. Ik ga met je mee; door je verhalen en de prachtige foto's. Have fun

  • 22 Oktober 2018 - 05:01

    Nelly:

    Lieve Lot!
    Je bent gegaan! wat een geweldig avontuur! Ook al gaat het niet elke keer zoals je zou willen, maak er het beste van! en dat kan je! veel liefs en pas goed op jezelf lieverd!
    liefs van ons vijfjes

  • 22 Oktober 2018 - 05:05

    Juud:

    Tjonge wat een ervaringen!! Succes onderweg Lot. In gedachten lopen we met je mee. XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 59286

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: